Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
info@vodotopozlin.cz
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.11.2017
Pouze originál Franke, dovážíme z centrálních skladů v SRN
Jsme autorizovaní prodejci výrobků Franke, prodáváme pouze originál výrobky Franke... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
  3. Reklamační řád

Reklamace

Každou reklamaci je nutné oznámit na telefonním čísle +420777191570. Dále je nutné provést fotodokumentaci předaného balíku a zboží v něm a to odeslat na emailovou adresu info@vodotopozlin.cz. Výrazně to ulehčí následný proces reklamace.

Záruční doba začíná běžet ode dne převzetím zboží kupujícím nebo konečným uživatelem. Záruční lhůta je dána obchodním zákoníkem. Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno do sídla firmy včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku a mělo by být zabaleno v originálním obalu.
Reklamaci zákazník uplatňuje u prodávajícího, který reklamaci vyřídí obvykle do 3 pracovních dnů, ve složitých případech maximálně do lhůty 30-ti dnů. Reklamace je obvykle vyřešena výměnou, opravou, vrácením peněz nebo slevou reklamovaného výrobku.

Reklamace se nevztahuje na zboží, které  kupující poškodil sám nebo nevhodně použil.

Pokud došlo k poškození zboží během doručení, je adresát povinen zboží reklamovat u příslušné přepravní společnosti. Tam odnese balík s celým obsahem (poškozeným i nepoškozeným zbožím i s balícím materiálem) včetně krabice a dokladů, popř. zašle fotografie a informace o stavu zásilky. Veškeré náležitosti ohledně poškozeného zboží pak řeší s přepravní službou, která zboží doručila. Ale i v takových případech vycházíme zákazníkovi vstříc a snažíme se dodat nové zboží a aktivně komunikujeme s přepravní společností o průběhu reklamace.